carolinegranathh

Alla inlägg under maj 2011

Av caroline - 15 maj 2011 11:39

hejsaaaan!  

idag ska jag va med stina & hon ska snart komma till mej!  

vi ska väl ta bilder eller nåt sånt, men min kamera har inga batteri   

hahaha.

men snart ska jag gå och klä på mig, borsta tänderna & sånt    


hejdå   


 

Av caroline - 14 maj 2011 13:23

hejj   

idag ska jag ha vuxenkalas, eller vad man ska kalla det   

& jag har precis klätt på mig, dom kläderna jag ska ha idag. & jag tog tog NÅGRA armband också .....

hahaha,

men imorgon ska jag va med stina & p, om ingen annan ska vara med ;)

menmen, nu ska jag borsta mina tänder typ !

hahahahah


hejdå    

Av caroline - 13 maj 2011 19:28

Tjeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnna ! (a

dagen va fett! 

ni fattar inte hur jävla kul det har vatt idag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

först, va jag med stina efter skolan hemma hos mig. sen klockan 3 stack vi till kroka för att vi trodde det va öppet men det va det såklart intee ........... :/ & där va felix, philip & douglas, som också skulle till kroka. men efter en halv timme, stack vi till affären & där träffade vi ogge & elias :D 

men sen gick dom. & sen (XD) gick vi hem till stina, & tittade på :

don't mess with the Zohan 

jävliiiiiiiiiiiiigt bra ;) 

& sen hade vi typ vattenkrig med stinas bror & hans flickvän ;) 

ja så nu e jag helt nerblötad typ ................... ;/ 

& nu ska stina ha datan -.-  -.- -.- 

¨

hejdå <3

Av caroline - 12 maj 2011 07:15

Tjena ! <3

idag fyller jag år !   jag fick kläder & ett presentkort på väla med 300 kr   och först så va jag med stina, sen skulle hon till tandläkaren så jag följde med henne dit. & sen gick vi till kg, bara för att vi skulle va med emma & ogge där ;)

sen kom linn & tilda & stanna där ett litet tag, sen stack dom. så spelade jag, emma, stina & ogge lite fotboll   

sen skulle jag hem för att min kusin elin  &  hennes föräldrar skulle komma till mig, för att dom inte kan komma på lördag, när jag ska ha vuxenkalas   & av dom fick jag 200 kr !   


hejdå   

Av caroline - 11 maj 2011 17:13

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhej!! ;)

idag har jag vatt med stina, men hon gick precis hem ;(

och jag är jävligt förbannad!   

bara för att jag tog bort min bilddagbok för att jag ville göra en ny, men nu när jag försöker göra en ny, ja då fan funkar det inte !!!!!!!!!!!!!!!!!

har försökt 4 gånger ;(

menmen,

imorgon fyller jag år ! (a<3<3


hejdå !


 

Av caroline - 10 maj 2011 20:51

hej ;)

idag har jag vatt med wilma igen   sen gick jag hem vid 4 typ tror jag elr lite innan. & sen när jag kom hem, tittade jag på TV lite & så. sen ringde stina & frågade om jag ville till kg med hon & emma   och det ville jag såklart!

& när vi va där, va också ida.s & ida.h där. så vi spela lite fotboll tillsammans ;)

& i skolan idag, på andra rasten efter maten, spelade tjejerna mot två killar!

det va hugo & viktor.j ( hanna & viktoria ;)

dom gjorde tre mål !   dom va fan bra (y

ja, det va typ det jag har gjort idag & imorgon ska jag va med sötaste !     


hejdå   

Av caroline - 9 maj 2011 20:07

heeeeejj ;)

idag har jag vatt med wilma & vi typ hoppade på hennes studsmatta & hon gjorde ve mitt hår & jag hennes   

ja, det va typ allt vi gjorde typ & när vi skulle gå hem hade vi lite selle med felix.. ;)

hahahahahahah !

menmen,

nu ska jag städa på mitt rum !!!!!!!!!!   

men jag får hjälp av min snälla pappa ! <3


Hejdå !   

Av caroline - 8 maj 2011 16:01

tjena ;)

nu e jag hemma från dans uppvisningen. det gick väl bra   (kommer bilder sen)

vi började med vår prest. dans som heter ''Tabboo'' sen körde vi ''Loco'' och sist ''Virtual Diva''

det var faktiskt kul(y

men lite många folk som stod och tittade när man dansa .....

heheheh

men nu ska jag lyssna på musik !   

hejdå   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards